Energia pracy wałków w skrzyni biegów mieszając olej i napędzając półosie-koła jest większa od bezwładności kół i dlatego koła obracają się. Tak się dzieje
ok czyli wszystko jest w porządku i nie ma się czym przejmować.
Dzięki
Dorwałem się do kabelka i VCDSa i chciałbym sprawdzić czy coś przypadkiem nie kuleje.
Mam wyraźne odczucie, że auto zaczyna dynamicznie przyśpieszać dopiero po przekroczeniu 2,5tys. obrotów, a chyba powinno zrywać asfalt trochę wcześniej? Wkręca się ładnie na obroty ale uderzenie po plecach czuję dopiero po 2,5k.
masz problem z utrzymaniem cisnienia doładowania z górnym zkresie obrotów .po logach podejrzewał bym przycinajaca sie geometrie sprawdz jak pracuje sztanga czy pracuje płynie bez zaciec w całym zakresie pracy , synhronizacia do porawy bo jest za bardzo na - powino byc 0. zrób jeszcze logi staczyczne z bloku 13 18 23 4
Mam wyraźne odczucie, że auto zaczyna dynamicznie przyśpieszać dopiero po przekroczeniu 2,5tys. obrotów, a chyba powinno zrywać asfalt trochę wcześniej? Wkręca się ładnie na obroty ale uderzenie po plecach czuję dopiero po 2,5k.
Dziwne, u mnie nie ma tych bloków. Wchodzę w Basic Settings, wpisuję grupę i Error w okienkach, not available. Może robię coś źle?
Sztanga była ruszana, chodzi płynnie.
masz problem z utrzymaniem cisnienia doładowania z górnym zkresie obrotów .po logach podejrzewał bym przycinajaca sie geometrie sprawdz jak pracuje sztanga czy pracuje płynie bez zaciec w całym zakresie pracy , synhronizacia do porawy bo jest za bardzo na - powino byc 0. zrób jeszcze logi staczyczne z bloku 13 18 23 4
Z tą synchronizacją to różnie bywa po poprawieniu, dużo czytałem na ten temat, bo sam mam na "-"
Dziwne, u mnie nie ma tych bloków. Wchodzę w Basic Settings, wpisuję grupę i Error w okienkach, not available. Może robię coś źle?
Sztanga była ruszana, chodzi płynnie.
Nie musisz przez BS, normalnie meas block.
Uderzenie mocy czuć jak z 1 ruszasz? może wielka turbo dziura :twisted:
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Faktycznie regulacja cisnienia doladowania kuleje minimalnie na wysokich obrotach.
Moze to byc spowodowane przycinającą sie zmienną geometrią w sprezarce.
ALE...
Fura ma pełną moc... w całym zakresie obrotów i oprocz dynamicznej jazdy nic bym z tym nie robil.
Kąta synchro nie rusz.... jest OK.
Wykonaj logi statyczne zwykle na rozgrzanym motorze - 001,003,004,007,013,018 i 023
Pozdrawiam
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
przemik jak widać u GieBe w grupie 023 są bardziej dodatnie BIPy. niż w naszych silnikach. A pompowtryski mamy tego samego typu.
Jak myślisz skąd się bierze różnica? Na necie znalazłem też kilka innych przypadków, w których w silnikach BJB są ujemne BIPy.
Komentarz